Mechanizm korbowy 175x40x26 FC-U4010-2; 9/10/11;CU

Ceny
Rabat
0%
Symbol
AFCU40102EB06C
Kod kreskowy
2000001154410
Opis
 



Mechanizm korbowy Shimano CUES FC-U4010-2; 26/40 z osłoną łańcucha + suport BB-MT501 (BSA)


Dwuczęściowa korba Shimano CUES FC-U4010 2x9/10/11-biegowa, tutaj w wersji z osłoną łańcucha, zapewnia niezawodne działanie i harmonijne pedałowanie w każdym terenie. 2-CZĘŚCIOWY ZESTAW KORBOWY zwiększa sztywność mechanizmu korbowego przy mniejszej masie i efektywnie przenosi siłę pedałowania.

Kompatybilny tylko z systemem przerzutek LINKGLIDE.

Korba CUES FC-U4010-2 została zaprojektowana przez Shimano do napędów Linkglide w rowerach miejskich, turystycznych i górskich. Jest odpowiednia do przerzutek 2x9-biegowych, 2x10-biegowych, a w zależności od wersji również do przerzutek 2x11-biegowych i zapewnia linię łańcucha 48,8 mm. Dlatego wymiary nakrętki zabezpieczającej ramy wynoszące 135 mm; 142 mm i są kompatybilne. Współczynnik Q wynosi 180 mm.

Dwuczęściowa konstrukcja korby zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy i poprawia przenoszenie mocy. Gradacje są dobrane tak, aby można było pedałować harmonijnie i płynnie na różnych rodzajach terenu. Model wykonany jest z aluminium i stali. Czteroramienne stalowe tarcze łańcuchowe są trwale zamontowane za pomocą połączeń nitowych.

Dzięki korbom Shimano zaprojektowanym w 2 częściach, prawe ramię korby jest precyzyjnie dopasowane do interakcji z suportem. Zwiększa to sztywność i utrzymuje niską wagę. Dalsze rozstawienie łożysk poprawia również wytrzymałość i przyczynia się do większej wydajności pedałowania. Precyzyjne wykonanie łożysk zapewnia łatwą instalację i niskie koszty konserwacji. Korby 2-częściowe mają wspólną średnicę osi 24 mm z korbami Hollowtech II, dzięki czemu są również kompatybilne z suportami Hollowtech II.

Mechanizm korbowy Shimano Cues FC-U4010-2 charakteryzuje się konstrukcją 2-PIECE CRANKSET, która nie tylko zwiększa sztywność całej konstrukcji, ale również redukuje jej wagę, co przekłada się na lepsze przenoszenie siły pedałowania. Dzięki osłonie łańcucha spodnie nie zostaną wciągnięte między tarczę łańcuchową a łańcuch podczas jazdy.

Cechy produktu:

  • Zastosowanie: Miejskie, Trekking, MTB
  • Grupa: CUES U4000
  • Model: FC-U4010-2
  • Zgodność: 2x9-biegowa, 2x10-biegowa, 2x11-biegowa
  • Gradacja: 26-40T
  • Współczynnik Q: 180 mm
  • Szerokość gwintowanej osi suportu: 68/73mm
  • Przekładnia: 9/10/11-biegowa
  • Konstrukcja: 2-częściowa
  • Kompatybilny łańcuch: LINKGLIDE, CN-HG901-11, CN-HG701-11, CN-HG601-11, CN-LG500
  • Średnica osi: 24 mm
  • OLD: 142 mm
  • OLD|QR/nakrętka: 135 mm
  • Linia łańcucha: 48,8 mm
  • Osłona łańcucha: tak
  • Długość ramienia korby: 175mm
  • Mocowanie tarcz łańcuchowych: 4-ramienne nitowane
  • Materiał korby: aluminium
  • Materiał tarcz łańcuchowych: stal
  • Materiał osi: stal
  • Zalecany suport: BB-MT501 BSA (znajduje się w zestawie) bądź BB-MT500-PA wciskane (nie dołączony)
  • Zalecany łańcuch: Linkglide (CN-LG500), HG 11-biegowy (np.: CN-HG601-11)
  • Waga: 1461 g

Zalety:

  • korba dwuczęściowa z dwoma tarczami
  • do rowerów miejskich, turystycznych i górskich z napędem Shimano Linkglide (9-biegowy, 10-biegowy, 22-36 i 26-40, a także 11-biegowy)
  • niezawodna, płynna praca na różnych nawierzchniach
  • szeroki zakres przełożeń zapewniający harmonijne i komfortowe pedałowanie
  • optymalna sztywność przy niskiej wadze
  • wydajne przenoszenie mocy pedału
  • malowana korba i tarcze łańcuchowe
  • konstrukcja 2-PIECE CRANKSET zwiększa sztywność mechanizmu korbowego przy niskiej masie i wydajnie przenosi siłę pedałowania
  • technologia LINKGLIDE jest bardzo trwała, nawet o 300% trwalsza od obecnego układu napędowego Hyperglide i zapewnia płynną zmianę biegów
  • 2-częściowy kuty na zimno zestaw korbowy z wrzecionem zamocowanym do lewego ramienia korby, co ułatwia wymianę

    Zgodność:

    Wymiary tylnej nakrętki zabezpieczającej:

    • szybkie zwalnianie: 135 mm
    • oś przelotowa: 142 mm
    Suport:
    BB-MT801, BB-MT501, BB-UR400, SM-BB94-41A, BB-MT800-PA, BB-MT500-PA
    Zmiana biegów:
    SL-U8000-L, SL-U8000-IL, SL-U6000-L, SL-U4000-L

    Przerzutka przednia:

    • 2x11-biegowa (22-36 T, 26-40 T): FD-U6000, FC-U6010 (tylko 26-40 T)
    • 2x10-biegowa (22-36 Z, 26-40 Z): FD-U6000, FD-U4000
    • 2x10-biegowa (30-46 T): FC-U8010, FD-U6010
    • 2x9-biegowa (22-36 Z, 26-40 Z): FD-U4000
    • 2x9-biegowa (30-46 T): FD-U4010
    Łańcuch:
    CN-HG901-11, CN-HG701-11, CN-HG601-11, CN-LG500

    Zastosowane technologie:

    2-piece crank set

    Zestaw korbowy 2-częściowy

    Zintegrowane ramię mechanizmu i oś suportu
    Zwiększona sztywność przy mniejszej masie
    Szersze rozmieszczenie łożysk
    Większa sztywność i efektywne przenoszenie siły pedałowania
    Precyzyjne łożyska
    Rzadka konserwacja i uproszczona instalacja


    Dwuczęściowa konstrukcja zapewnia lekkość i wysoką sztywność. Szerokie położenie łożyska umożliwia wydajne przenoszenie siły pedałowania.

    HOLLOWTECH II

    Najlepiej zrównoważona sztywność, wytrzymałość, niska masa i parametry obrotowe
    Koncepcja technologii HOLLOWTECH II koncentruje się na stworzeniu idealnego mechanizmu korbowego, który maksymalizuje przenoszenie mocy przez rowerzystę. Sztywność mechanizmu korbowego zapewnia wydajność pedałowania, podczas gdy jego masa, czyli kluczowy element mechanizmu korbowego, wspomaga jazdę na dłuższych dystansach, wymagających dłuższego pedałowania. Oczywiście, SHIMANO starało się uzyskać optymalną równowagę między sztywnością a jak najmniejszą masą mechanizmu korbowego. Technologia HOLLOWTECH jest stosowana w ultralekkim drążonym mechanizmie korbowym stworzonym przez SHIMANO z wykorzystaniem własnej technologii kucia, która zapewnia sztywność. Dodanie technologii HOLLOWTECH II pozwala zintegrować dolną oś suportu z prawym mechanizmem korbowym w celu uzyskania sztywności i niewielkiej masy, a tym samym odpowiedniej równowagi. Zastosowany system zewnętrznego łożyska suportu oznacza lepsze rozłożenie masy oraz lepszą stabilność pedałowania i zapewnia wydajniejsze przenoszenie mocy. Mechanizm korbowy opracowany przy użyciu technologii HOLLOWTECH II to optymalne połączenie sztywności i parametrów obrotowych, zamknięte w lekkiej i eleganckiej konstrukcji.


    Oś i łożyska o średnicy 24 mm

    Dlaczego do mechanizmu korbowego HOLLOWTECH II wybrano oś i łożyska 24 mm?
    Średnica osi i łożysk suportu miała kluczowe znaczenie dla prac konstrukcyjnych, ponieważ obszar osi suportu jest powiązany z takimi kluczowymi parametrami jak sztywność, wytrzymałość, masa oraz parametry obrotowe.

    *1: Parametry obrotowe

    *2: Odporność na zginanie/uszkodzenie

    *3: Odporność na skręcanie/uszkodzenie

    *4: Masa osi/łożysk


    Ważne jest wyważenie mechanizmu korbowego

    Dodatkowo bardzo ważne jest całkowite zrównoważenie sztywności mechanizmu korbowego, sztywności osi, umiejscowienia łożysk i innych czynników.
    W rzeczywistości mechanizm korbowy jest zbudowany przy użyciu wszystkich tych elementów, które zapobiegają jego zniszczeniu.

    Łożysko zewnętrzne

    W przypadku większości ram z mufą suportu 68 mm rozwiązanie HOLLOWTECH II z osią 24 mm pozwala umieścić łożysko na zewnątrz ramy. To z kolei zapewnia lepsze zrównoważenie masy i wyższą stabilność.

    Oś i łożyska 24 mm zapewniają optymalną równowagę parametrów mechanizmu korbowego

    Po dokładnym przeanalizowaniu tych danych podjęliśmy decyzję o zaadaptowaniu do mechanizmu korbowego HOLLOWTECH II osi i łożysk 24 mm, ponieważ charakteryzują się one optymalną równowagą parametrów.
    Testy całego mechanizmu korbowego, wraz z ramieniem i kołami zębatymi, dowiodły ponadto, że opracowane rozwiązanie zapewnia optymalną równowagę między sztywnością, niską masą i parametrami obrotowymi, umożliwiając najskuteczniejsze przekazywanie mocy. HOLLOWTECH II to po prostu najlepszy mechanizm korbowy dostępny na rynku.




    Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
    ;
    © SolEx B2B