Mechanizm korbowy 170x40x26 FC-U4000-2; 9/10/11;CU

Ceny
Rabat
0%
Symbol
AFCU40002C06C
Kod kreskowy
2000001154403
Opis


MECHANIZM KORBOWY SHIMANOFC-U4000-2 CUES,  9/10/11-BIEGÓW, 170 MM,40/26T

Korba CUES na kwadrat FC-U4000-2, tutaj w wersji z osłoną łańcucha, została zaprojektowana przez Shimano do napędów Linkglide w rowerach miejskich, turystycznych i górskich.

Jest odpowiednia do przerzutek 2x9-biegowych, 2x10-biegowych i 2x11-biegowych i zapewnia linię łańcucha 48,8 mm. Dlatego wymiary ramy pod nakrętką blokującą 135 mm i 142 mm są kompatybilne. Współczynnik Q wynosi 178 mm. Gradacja jest dobrana tak, aby można było pedałować harmonijnie i płynnie na różnych rodzajach terenu.

Ze względu na swoją sztywność korba wykonana z aluminium i stali zapewnia niezawodną pracę. Materiały te pozwoliły uzyskać wysoką sztywność, a jednocześnie niedużą wagę. Czteroramienne stalowe tarcze łańcuchowe są trwale zamontowane zapomocą połączeń nitowanych. Dzięki osłonie łańcucha spodnie nie zostaną wciągnięte między tarczę łańcuchową a łańcuch podczas jazdy. W tej cenie próżno szukać korby o lepszym stosunku jakości do ceny.

Ten model nada się wyśmienicie zarówno do budżetowego roweru górskiego, bikepackingu, jak i codziennych dojazdów do pracy w mieście i jego okolicach. Zbalansowane zestopniowanie gwarantuje, że nie zabraknie Ci przełożeń nawet jeśli nie jeździsz dużo. Szeroki zakres przełożeń zestawu tarcz 26T i 40T zapewnia płynne zmiany przełożeń, idealne do jazdy w zróżnicowanym terenie.

Mechanizm jest wszechstronny, umożliwiając komfortową jazdę zarówno na wzniesieniach, jak i na płaskich odcinkach. Kompatybilny z 9/10/11-rzędowymi napędami, a dzięki temu mechanizm korbowy FC-U4000-2 jest elastyczny i pasuje do wielu różnych napędów, co czyni go odpowiednim rozwiązaniem dla szerokiej gamy rowerów. Trwała konstrukcja.

Korba wykonana jest z lekkiego, ale wytrzymałego aluminium, a pierścienie tarcz z trwałej stali, co zapewnia odporność na zużycie i uszkodzenia. Korba jest mocowana na 5 śrub, co zapewnia stabilność i solidność, a kompatybilność z suportem Shimano BB-UN26 sprawia, że montaż jest szybki i łatwy.

Precyzyjna zmiana przełożeń dzięki współpracy z łańcuchami HG,  FC-U4000-2 gwarantuje płynne i precyzyjne zmiany przełożeń, co zapewnia komfortową jazdę w każdych warunkach.



Zalety:

  • szerszy wybór do sprzętu na długie wycieczki i nieznany teren
  • optymalna zmiana biegów w zróżnicowanym terenie i przy różnych stylach jazdy
  • anodowana korba i tarcze łańcuchowe
  • śruby tarczy łańcuchowej ze stali nierdzewnej
  • korba kwadratowa z dwoma tarczami i osłoną łańcucha
  • do rowerów miejskich, turystycznych i górskich z napędem Shimano Linkglide (9-biegowy, 10-biegowy, 11-biegowy)
  • niezawodna, płynna praca na różnych nawierzchniach
  • szeroki zakres przełożeń zapewniający harmonijne i komfortowe pedałowanie


Cechy produktu:

Grupa: CUES

Model: FC-U4000-2

Zastosowanie: miejskie, trekkingowe, MTB

Kompatybilność z napędem:  2x9-biegowa, 2x10-biegowa, 2x11-biegowa

Kompatybilność tarcz: 26-40T

Długość ramienia korby: 170 mm

Osłona łańcucha: tak

Zewnętrzna zębatka: 40 zębów

Wewnętrzna zębatka: 20 zębów

Długość O.L.D. oś przelotowa: 142 mm

Długość O.L.D. typ zewnętrzny: 135 mm

P.C.D.: nitowany

Długość osi suportu: 123 mm (dla linii łańcucha 48,8 mm)

Linia łańcucha: 48,8 mm

Zalecany łańcuch: LINKGLIDE, HG 11-rzędów

Pająk/ramiona: 4-ramienny

Współczynnik Q: 178 mm

Zalecany suport szosowy/gwintowany (normalny): BB-UN101 (brak w zestawie)

Materiał korby: aluminium

Materiał tarczy łańcuchowej: stal

Materiał osi: stal

Średnia waga produktu: ~   847g

Kolor: czarny, pomalowane ramiona i tarcze



Zgodność:


Wymiary tylnego zabezpieczenia:

  • szybkie zwalnianie (samozamykacz): 135 mm
  • nakrętki: 135 mm
  • oś przelotowa: 142 mm
Suport: BB-UN55, BB-UN26, BB-UN101, BB-UN300 (kwadrat, oś 123 mm)
Zmiana biegów: SL-U8000-L, SL-U8000-IL, SL-U6000-L, SL-U4000-L

Przerzutka przednia:

  • 2x11-biegowa: FD-U6000, FC-U6010 (tylko 26-40 T)
  • 2x10-biegowa: FD-U6000, FD-U4000
  • 2x9-biegowa: FD-U4000
Łańcuch: CN-HG901-11, CN-HG701-11, CN-HG601-11, CN-LG500


 

Zastosowane technologie:

DYNAMIC CHAIN ENGAGEMENT+

konstrukcja ze specjalnymi zębami
DYNAMIC CHAIN ENGAGEMENT+ firmy SHIMANO to specjalny profil zębów tarczy przeznaczonych do jednotarczowych konfiguracji do XC, enduro oraz trailu.
Zapewnia lepsze trzymanie łańcucha i płynne pedałowanie – nawet na nierównym terenie. Właściwe trzymanie łańcucha na każdym przełożeniu ogranicza ścieranie i zużycie.




LINKGLIDE zapewnia płynną zmianę przełożeń i długotrwałą wydajność pedałowania. LINKGLIDE umożliwia bezstresową jazdę oraz wieloletnie użytkowanie roweru, nawet w przypadku zmieniających się rodzajów i stylów jazdy. To wyjątkowo trwały napęd, odporny na codzienne użytkowanie, gwarantujący doskonałą zmianę przełożeń i wydajność pedałowania w rowerach uniwersalnych i e-bike o wysokim momencie obrotowym. Wytrzymała konstrukcja kasety umożliwia płynną zmianę przełożeń przy jednoczesnym znacznym ograniczeniu zużycia napędu. LINKGLIDE to niezwykle praktyczny napęd zapewniający długotrwałą wydajność.


Płynniejsze pedałowanie od startu do mety

Kąt luzu ramienia mechanizmu korbowego podczas zmiany 

przełożeń w obu kierunkach (mniejszy = większa płynność)

Warunki testowe: wielokrotna zmiana położeń w obu kierunkach.

Uśrednione dane dla zębatek 11T, 13T, 15T

*1: zmniejszenie odkształceń o 67%

Trwałość Zrównoważone rozwiązanie

Trwałość napędu jest istotna w rowerach e-bike o wysokim momencie obrotowym oraz dla rowerzystów jeżdżących codziennie na tym samym przełożeniu przez miesiące lub lata. LINKGLIDE zapewnia płynną i precyzyjną zmianę przełożeń oraz trwałość przez jeszcze dłuższy czas.


















Przeprojektowane zęby kasety LINKGLIDE mają znacznie grubszą podstawę i unikatowe fazowanie znacznie poprawiające odporność na zużycie w zastosowaniach wymagających wysokiego momentu obrotowego.

 

Ten wzrost trwałości kasety zapewnia długotrwałą płynność pedałowania i wydłuża czas, zanim przeskoki łańcucha spowodowane zużyciem staną się odczuwalne.

 

Cechy

 

•  Dłuższa jazda bez przeskakiwania łańcucha

•  Znacznie wolniejszy spadek wydajności zmiany przełożeń






Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
;
© SolEx B2B