Hamulec Hydra.tył BL-MT401 kpl.1700mm Czarny

Ceny
Rabat
0%
Symbol
AMT4102KGRXRA170
Kod kreskowy
2000001144084
Opis



Zestaw hamulca tarczowego tył Shimano Deore (BR-MT401) 2-tłoczki, okładziny żywiczne, 1700mm 

 

Kompletny zestaw hamulca na tył Shimano MT401/410. Wposażony w zacisk z 2 tłoczkami , który zapewnia dużą siłę hamowania w najcięższych warunkach. Pzeznaczony dla kolarzy MTB XC, z powodzeniem znajdzie zastosowanie również w rowerach Trail. W skład zestawu wchodzi 2-tłoczkowy zacisk BR-MT410 oraz dźwignia BL-MT401.

 

Dźwignia BL-MT401

  • Elegancka konstrukcja charakterystyczna dla elementów do wyścigowych rowerów MTB
  • 2-palcowa dźwignia hamulca z anodowanego stopu
  • Siła hamowania dostosowana dla poczujących użytkowników rowerów MTB
  • Zasięg dźwigni dostosowany do osób z małymi dłońmi
  • Minimalny zasięg — 75 mm
  • Łatwy i szybki montaż  

 

Zacisk BR-MT410 - gwarantuje równomierne działanie układu hamulcowego oraz niezawodną siłę hamowania we wszystkich warunkach.

  • Kompatybilne okładziny: żywica, metal
  • Kombinacja z BL-MT401
  • Klocki hamulcowe: żywiczne
  • Długość przewodu: 1700mm
  • Przewód hamulcowy: SM-BH59-JK-SS
  • Olej: Shimano mineralny
  • Złącze przewodu: proste
  • Uwagi: kompatybilny tylko z klockam z okładziną żywiczną
  • Zalecana tarcza hamulcowa: SM-RT30, SM-RT54, SM-RT56
  • Kompatybilny rozmiar tarczy hamulcowej: 160mm/180mm
  • Typ mocowania: typu Post




 

Cechy produktu:


  

Producent: Shimano

Model: BR-MT410, BL-MT401

Sterowanie: hydrauliczne - olej mineralny

Mocowanie: Post Mount (Manitou) / IS tylko dzięki adapterowi

Zastosowanie: tył

Okładziny: żywiczne B03S

Tłoczki: 2

Kolor: czarny

Waga: ~ 298 g


 

Zastosowane technologie:

 

Rearch Adjust:


Reach Adjust

Dźwignia hamulca jest wyposażona w mechanizm regulacji zasięgu. Odległość od chwytu kierownicy do dźwigni można regulować, aby dostosować ją do rozmiaru dłoni, typu jazdy oraz indywidualnych preferencji rowerzysty.














ONE WAY BLEEDING




ONE WAY BLEEDING

Technologia „ONE WAY BLEEDING” została opracowana z myślą o łatwym i szybkim usuwaniu powietrza z układu hydraulicznego. Prowadzenie przewodów olejowych w układzie zostało uproszczone w celu zapobieżenia uwięzieniu pęcherzyków powietrza w układzie.
Jednokierunkowe prowadzenie oleju w połączeniu z lejkiem i olejem mineralnym tworzy łatwy i czysty układ odpowietrzania.





I-SPEC EV

I-SPEC EV tworzy uporządkowany i praktyczny kokpit poprawiający koncentrację oraz dający większą elastyczność szerszej grupie rowerzystów.

Korzyści i funkcje

・ Większy zakres regulacji daje rowerzystom o różnych stylach jazdy, preferencjach i budowie ciała możliwość dobrania optymalnego położenia.

・ Ergonomiczna konstrukcja, lepszy dostęp do dźwigni i lekkość działania poprawiają komfort oraz koncentrację rowerzysty.

Większy zakres regulacji dźwigni I-SPEC EV pozwala na optymalne dostosowanie położenia do rozmaitych stylów jazdy, preferencji i budowy ciała (dopasowania do dłoni i ramion).

Dźwignia hamulca I-SPEC EV została usztywniona przez przesunięcie obejmy do wewnątrz – w ten sposób powstał dodatkowy punkt styku między kierownicą a dźwignią. To dodatkowe usztywnienie znacząco poprawia kontrolę nad rowerem i precyzję hamowania bez zajmowania przestrzeni między obejmą a punktem mocowania na inne akcesoria montowane na kierownicy.

*1: WIĘKSZY ZAKRES REGULACJI

*2: Zakres regulacji suwaka

*3: Zakres regulacji kąta obrotu

*4: Obsługiwane tutaj




Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B