Przerz.przód 31.8;3rz;TS Dual P 48T

Kategorie: Przerzutki \ Przód
Ceny
Rabat
0%
Symbol
AFDM370M6
Kod kreskowy
2000001077191
Opis

  

 

Przerzutka przednia grupy dedykowana do obsługi napędów 9-rzędowych. Przerzutka przeznaczona jest do wspołpracy z napędami rowerowymi 3 x 9 przełożeń , montowanymi w rowerach górskich i trekkingowych, gdzie zastosowany jest mechanizm korbowy z 44 lub 48 zębami na największej tarczy. Konstrukcja wózka przerzutki pozwala na doprowadzenie do niego linki zarówno od dołu, jak i od góry ramy. W komplecie znajdują się obejmy redukcyjne umożliwiające na montaż do rur w ramie o średnicach 31,8 mm i 34,9 mm.

 

Grupa produktowa: Altus M370

Model: FD-M370

Obsługiwana ilość przełożeń: 3 x 9

Prowadzenie linki: uniwersalne (możliwość prowadzenia linki do przerzutki od dołu i od góry)

Górna kompatybilność: 44T / 48T

Średnica obejmy montażowej: 31,8 mm i 34,9 mm (możliwość montażu do 28,6 mm z dodatkowym adapterem), np. SM-AD16, SM-AD17

Rodzaj konstrukcji przerzutki: Top Swing (wózek przerzutki powyżej obejmy montażowej)

Współpraca z Dual SIS: TAK

Współpraca z Hyperdrive: TAK

Średnia waga produktu: 205 g

 

 

Zastosowane technologie Shimano:

 

Przednia i Tylna Indeksowana Zmiana Przełożenia DUAL SIS - Elementy systemu, takie jak mechanizm indeksowania wbudowany w dźwignię zmiany przełożenia, linka tylnej indeksowanej zmiany przełożenia SIS działająca bez tarcia i swobodnie pracująca tylna przerzutka, tworzą SHIMANO INDEX SYSTEM. Tylny indeksowany system zmiany przełożeń SIS został wykorzystany również w przerzutce przedniej. Dzięki temu indeksowanemu systemowi zmiana przełożeń z przodu stała się łatwiejsza i wygodniejsza.

 

 

Zespół napędowy MEGA-9 - 9-rzędowa kaseta koronek daje bliski współczynnik przełożeń bez negatywnego wpływu na zakres przełożeń.

 

 

 

 

 

System HYPERDRIVE. Zintegrowana konstrukcja tarcz SG-X, przednia przerzutka Wide Link oraz łańcuch HG. Elementy współpracują ze sobą, by poprawić kontrolę nad łańcuchem w celu zapewnienia precyzji i niezawodności zmiany przełożeń z przodu, które są szczególnie przydatne w przypadku ekstremalnej jazdy terenowej.
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B