Mechanizm korbowy Cues FCU6000 32T 1x9/10/11 175mm

Ceny
Rabat
0%
Symbol
AFCU60001EBA2
Kod kreskowy
2000001149874
Opis
 



Mechanizm korbowy Shimano CUES FC-U6000-1; 32T bez osłony łańcucha + suport BB-MT501 (BSA)


Dwuczęściowa korba Shimano CUES FC-U6000-1 1x9/10/11-biegowa, tutaj w wersji bez osłony łańcucha, zapewnia niezawodne działanie i harmonijne pedałowanie w każdym terenie. 2-CZĘŚCIOWY ZESTAW KORBOWY zwiększa sztywność mechanizmu korbowego przy mniejszej masie i efektywnie przenosi siłę pedałowania.

Kompatybilny tylko z systemem przerzutek LINKGLIDE.

Korba CUES FC-U6000-1 została zaprojektowana przez Shimano do napędów LINKGLIDE w sportowym miejskim, turystycznym i górskim użytkowaniu. Nadaje się do przełożeń 1x9-biegowych, 1x10-biegowych i 1x11-biegowych.

Specjalny profil zębów tarczy skutecznie prowadzi łańcuch nawet w trudniejszym terenie i zapobiega jego zeskakiwaniu. Dwuczęściowa konstrukcja korby zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy i poprawia przenoszenie mocy.

Rozmiar tarczy został dobrany tak, aby można było pedałować harmonijnie i wygodnie na różnych rodzajach terenu. Wersje 30 i 32-zębowe mają linię łańcucha 52 mm, co czyni je kompatybilnymi z wymiarami nakrętki zabezpieczającej ramy do 148 mm. W przypadku wersji 40 i 42-zębowych linia łańcucha wynosi 50 mm, więc kompatybilne są tylko wymiary do 142 mm. Współczynnik Q wynosi 180 mm dla wszystkich wersji. Korba jest wykonana głównie z aluminium; tarcza łańcuchowa wykonana jest ze stali.

Dwuczęściowa konstrukcja korby zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy i poprawia przenoszenie mocy. Gradacje są dobrane tak, aby można było pedałować harmonijnie i płynnie na różnych rodzajach terenu. Model wykonany jest z aluminium i stali. Czteroramienne stalowe tarcze łańcuchowe są trwale zamontowane za pomocą połączeń nitowych.

Dzięki korbom Shimano zaprojektowanym w 2 częściach, prawe ramię korby jest precyzyjnie dopasowane do interakcji z suportem. Zwiększa to sztywność i utrzymuje niską wagę. Dalsze rozstawienie łożysk poprawia również wytrzymałość i przyczynia się do większej wydajności pedałowania. Precyzyjne wykonanie łożysk zapewnia łatwą instalację i niskie koszty konserwacji. Korby 2-częściowe mają wspólną średnicę osi 24 mm z korbami Hollowtech II, dzięki czemu są również kompatybilne z suportami Hollowtech II.

Mechanizm korbowy Shimano Cues FC-U6000-1 charakteryzuje się konstrukcją 2-PIECE CRANKSET, która nie tylko zwiększa sztywność całej konstrukcji, ale również redukuje jej wagę, co przekłada się na lepsze przenoszenie siły pedałowania. Dzięki osłonie łańcucha spodnie nie zostaną wciągnięte między tarczę łańcuchową a łańcuch podczas jazdy.

Cechy produktu:

  • Zastosowanie: Miejskie, Trekking, MTB
  • Grupa: CUES U6000
  • Model: FC-U6000-1
  • Zgodność: 1x9-biegowa, 1x10-biegowa, 1x11-biegowa
  • Współczynnik Q: 180 mm
  • Szerokość gwintowanej osi suportu: 68/73mm
  • Przekładnia: 9/10/11-biegowa
  • Konstrukcja: 2-częściowa
  • Kompatybilny łańcuch: LINKGLIDE, CN-HG901-11, CN-HG701-11, CN-HG601-11, CN-LG500
  • OLD: 142 mm
  • Q-Factor: 180 mm
  • Linia łańcucha: 52 mm
  • Osłona łańcucha: nie
  • Długość ramienia korby: 175mm
  • Mocowanie tarczy łańcuchowej: 4-ramienne przykręcane
  • Średnica okręgu śrubowego: 96 mm, 4-ramienny asymetryczny
  • Materiał korby: aluminium
  • Materiał tarcz łańcuchowych: stal
  • Materiał osi: stal
  • Zalecany suport: BB-MT501 BSA (znajduje się w zestawie) bądź BB-MT500-PA wciskane (nie dołączony)
  • Zalecany łańcuch: Linkglide (CN-LG500), HG 11-biegowy (np.: CN-HG601-11)
  • Waga: ~930 g

Zalety:

  • korba dwuczęściowa z jedną tarczą do sportowej jazdy miejskiej, turystycznej i MTB
  • wyłącznie do napędów Shimano Linkglide (9-biegowy, 10-biegowy, 11-biegowy)
  • niezawodna, płynna praca na różnych nawierzchniach
  • optymalna sztywność przy niskiej wadze
  • doskonałe trzymanie łańcucha dzięki specjalnemu kształtowi zębów
    • wydajne przenoszenie mocy pedału
    • doskonały transfer mocy dla większej przyjemności z jazdy
    • szeroki zakres przełożeń zapewniający harmonijne i komfortowe pedałowanie
      • malowana korba i tarcze łańcuchowe
      • konstrukcja 2-PIECE CRANKSET zwiększa sztywność mechanizmu korbowego przy niskiej masie i wydajnie przenosi siłę pedałowania
      • technologia LINKGLIDE jest bardzo trwała, nawet o 300% trwalsza od obecnego układu napędowego Hyperglide i zapewnia płynną zmianę biegów
      • 2-częściowy kuty na zimno zestaw korbowy z wrzecionem zamocowanym do lewego ramienia korby, co ułatwia wymianę

        Zgodność:

        Wymiary tylnej nakrętki zabezpieczającej:

        • szybkie zwalnianie: 135 mm, 141 mm
        • oś przelotowa: 142 mm, 148 mm
        Suport:
        BB-MT801, BB-MT501, BB-UR400, SM-BB94-41A, BB-MT800-PA, BB-MT500-PA
        Łańcuch:
        CN-HG901-11, CN-HG701-11, CN-HG601-11, CN-LG500

        Zastosowane technologie:

        2-piece crank set

        Zestaw korbowy 2-częściowy

        Zintegrowane ramię mechanizmu i oś suportu
        Zwiększona sztywność przy mniejszej masie
        Szersze rozmieszczenie łożysk
        Większa sztywność i efektywne przenoszenie siły pedałowania
        Precyzyjne łożyska
        Rzadka konserwacja i uproszczona instalacja


        Dwuczęściowa konstrukcja zapewnia lekkość i wysoką sztywność. Szerokie położenie łożyska umożliwia wydajne przenoszenie siły pedałowania.

        HOLLOWTECH II

        Najlepiej zrównoważona sztywność, wytrzymałość, niska masa i parametry obrotowe
        Koncepcja technologii HOLLOWTECH II koncentruje się na stworzeniu idealnego mechanizmu korbowego, który maksymalizuje przenoszenie mocy przez rowerzystę. Sztywność mechanizmu korbowego zapewnia wydajność pedałowania, podczas gdy jego masa, czyli kluczowy element mechanizmu korbowego, wspomaga jazdę na dłuższych dystansach, wymagających dłuższego pedałowania. Oczywiście, SHIMANO starało się uzyskać optymalną równowagę między sztywnością a jak najmniejszą masą mechanizmu korbowego. Technologia HOLLOWTECH jest stosowana w ultralekkim drążonym mechanizmie korbowym stworzonym przez SHIMANO z wykorzystaniem własnej technologii kucia, która zapewnia sztywność. Dodanie technologii HOLLOWTECH II pozwala zintegrować dolną oś suportu z prawym mechanizmem korbowym w celu uzyskania sztywności i niewielkiej masy, a tym samym odpowiedniej równowagi. Zastosowany system zewnętrznego łożyska suportu oznacza lepsze rozłożenie masy oraz lepszą stabilność pedałowania i zapewnia wydajniejsze przenoszenie mocy. Mechanizm korbowy opracowany przy użyciu technologii HOLLOWTECH II to optymalne połączenie sztywności i parametrów obrotowych, zamknięte w lekkiej i eleganckiej konstrukcji.


        Oś i łożyska o średnicy 24 mm

        Dlaczego do mechanizmu korbowego HOLLOWTECH II wybrano oś i łożyska 24 mm?
        Średnica osi i łożysk suportu miała kluczowe znaczenie dla prac konstrukcyjnych, ponieważ obszar osi suportu jest powiązany z takimi kluczowymi parametrami jak sztywność, wytrzymałość, masa oraz parametry obrotowe.

        *1: Parametry obrotowe

        *2: Odporność na zginanie/uszkodzenie

        *3: Odporność na skręcanie/uszkodzenie

        *4: Masa osi/łożysk


        Ważne jest wyważenie mechanizmu korbowego

        Dodatkowo bardzo ważne jest całkowite zrównoważenie sztywności mechanizmu korbowego, sztywności osi, umiejscowienia łożysk i innych czynników.
        W rzeczywistości mechanizm korbowy jest zbudowany przy użyciu wszystkich tych elementów, które zapobiegają jego zniszczeniu.

        Łożysko zewnętrzne

        W przypadku większości ram z mufą suportu 68 mm rozwiązanie HOLLOWTECH II z osią 24 mm pozwala umieścić łożysko na zewnątrz ramy. To z kolei zapewnia lepsze zrównoważenie masy i wyższą stabilność.

        Oś i łożyska 24 mm zapewniają optymalną równowagę parametrów mechanizmu korbowego

        Po dokładnym przeanalizowaniu tych danych podjęliśmy decyzję o zaadaptowaniu do mechanizmu korbowego HOLLOWTECH II osi i łożysk 24 mm, ponieważ charakteryzują się one optymalną równowagą parametrów.
        Testy całego mechanizmu korbowego, wraz z ramieniem i kołami zębatymi, dowiodły ponadto, że opracowane rozwiązanie zapewnia optymalną równowagę między sztywnością, niską masą i parametrami obrotowymi, umożliwiając najskuteczniejsze przekazywanie mocy. HOLLOWTECH II to po prostu najlepszy mechanizm korbowy dostępny na rynku.




        Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
        ;
        © SolEx B2B