Mechanizm korbowy Shimano CUES FC-U4010-2; 26/40 bez osłony łańcucha + suport BB-MT501 (BSA)
Dwuczęściowa korba Shimano CUES FC-U4010 2x9/10/11-biegowa zapewnia niezawodne działanie i harmonijne pedałowanie w każdym terenie. 2-CZĘŚCIOWY ZESTAW KORBOWY zwiększa sztywność mechanizmu korbowego przy mniejszej masie i efektywnie przenosi siłę pedałowania.
Kompatybilny tylko z systemem przerzutek LINKGLIDE.
Korba CUES FC-U4010-2 została zaprojektowana przez Shimano do napędów Linkglide w rowerach miejskich, turystycznych i górskich. Jest odpowiednia do przerzutek 2x9-biegowych, 2x10-biegowych, a w zależności od wersji również do przerzutek 2x11-biegowych i zapewnia linię łańcucha 48,8 mm. Dlatego wymiary nakrętki zabezpieczającej ramy wynoszące 135 mm; 142 mm i są kompatybilne. Współczynnik Q wynosi 180 mm.
Dwuczęściowa konstrukcja korby zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy i poprawia przenoszenie mocy. Gradacje są dobrane tak, aby można było pedałować harmonijnie i płynnie na różnych rodzajach terenu. Model wykonany jest z aluminium i stali. Czteroramienne stalowe tarcze łańcuchowe są trwale zamontowane za pomocą połączeń nitowych.
Dzięki korbom Shimano zaprojektowanym w 2 częściach, prawe ramię korby jest precyzyjnie dopasowane do interakcji z suportem. Zwiększa to sztywność i utrzymuje niską wagę. Dalsze rozstawienie łożysk poprawia również wytrzymałość i przyczynia się do większej wydajności pedałowania. Precyzyjne wykonanie łożysk zapewnia łatwą instalację i niskie koszty konserwacji.
Korby 2-częściowe mają wspólną średnicę osi 24 mm z korbami Hollowtech II, dzięki czemu są również kompatybilne z suportami Hollowtech II. Mechanizm korbowy Shimano Cues FC-U4010-2 charakteryzuje się konstrukcją 2-PIECE CRANKSET, która nie tylko zwiększa sztywność całej konstrukcji, ale również redukuje jej wagę, co przekłada się na lepsze przenoszenie siły pedałowania.
Cechy produktu:
Zalety:
Zgodność:
Wymiary tylnej nakrętki zabezpieczającej:
Przerzutka przednia:
2-piece crank set
Dwuczęściowa konstrukcja zapewnia lekkość i wysoką sztywność. Szerokie położenie łożyska umożliwia wydajne przenoszenie siły pedałowania.
*1: Parametry obrotowe
*2: Odporność na zginanie/uszkodzenie
*3: Odporność na skręcanie/uszkodzenie
*4: Masa osi/łożysk
Dodatkowo bardzo ważne jest całkowite zrównoważenie sztywności mechanizmu korbowego, sztywności osi, umiejscowienia łożysk i innych czynników.
W rzeczywistości mechanizm korbowy jest zbudowany przy użyciu wszystkich tych elementów, które zapobiegają jego zniszczeniu.
Po dokładnym przeanalizowaniu tych danych podjęliśmy decyzję o zaadaptowaniu do mechanizmu korbowego HOLLOWTECH II osi i łożysk 24 mm, ponieważ charakteryzują się one optymalną równowagą parametrów.
Testy całego mechanizmu korbowego, wraz z ramieniem i kołami zębatymi, dowiodły ponadto, że opracowane rozwiązanie zapewnia optymalną równowagę między sztywnością, niską masą i parametrami obrotowymi, umożliwiając najskuteczniejsze przekazywanie mocy. HOLLOWTECH II to po prostu najlepszy mechanizm korbowy dostępny na rynku.