Mech.korb.170x48x38x28; 6/7/8rz; FC-TY501 czarny

Ceny
Rabat
0%
Symbol
AFCTY501C888CLB
Kod kreskowy
2000001077269
Opis

Mechanizm korbowy Turney FC-TY501 170mm 48x36x26 czarny z osłoną

Zestaw mechanizmu korbowego SHIMANO FC-TY501 z grupy TOURNEY, to zestaw składający się z 3 tarcz, które są przymocowane do korby za pomocą kwadratowego mocowania. Długość korby wynosi 170mm, a zestaw jest kompatybilny z napędami 3x6, 3x7 i 3x8-biegowymi. Oznacza to, że można go stosować w rowerach z tymi układami napędowymi. W zestawie znajduje się również pierścień zabezpieczający łańcuch, który służy do ochrony łańcucha przed uszkodzeniem.

Zębatki mają różne rozmiary, aby zaspokoić potrzebę stosowania różnych przełożeń. Rozmiary to 28, 38 i 48 zębów. Zestaw wykonany jest z aluminium i stali, co zapewnia dobre połączenie wytrzymałości i wagi. Jest koloru czarnego i należy do grupy TOURNEY firmy SHIMANO.

Numer modelu zestawu to FC-TY501 i ma on linię łańcucha 68/73 mm. Linia łańcucha wskazuje, jak daleko tarcza znajduje się od środka korby. W niektórych przypadkach szersza linia łańcucha może zapewnić większą stabilność, podczas gdy węższa linia łańcucha może być łatwiejsza w montażu.

Zestaw jest kompatybilny z łańcuchami HG 6/7/8, co oznacza, że ​​można go stosować z tymi łańcuchami. Posiada również nitowany okrąg śruby, co oznacza, że ​​tarcze mocowane są do korby za pomocą nitów.

Duże, średnie i małe tarcze są wykonane ze stali. Zestaw nie jest zaprojektowany jako konstrukcja 2-CZĘŚCIOWA, co oznacza, że ​​tarcze nie mogą być montowane oddzielnie od siebie. Linia łańcucha w zestawie wynosi 47,5 mm.

Zestaw nadaje się do stosowania na rowerach górskich oraz rowerach trekkingowych, czyli rowerach przeznaczonych do jazdy w terenie lub na dłuższych wycieczkach. Zalecana długość suportu dla tego zestawu to 122,5 mm.

Cechy produktu:

Grupa produktowa: Tourney TX

Model: FC-TY501

Tylna kompatybilność: 6/7/8 przełożeń

Największa zębatka: 48 zębów, stalowa

Środkowa zębatka: 38 zębów, stalowa

Najmniejsza zębatka: 28 zębów, stalowa

Długość ramienia: 170 mm

Dedykowana długość osi suportu: 122,5 mm (dla linii łańcucha 47,5 mm)

Standard mocowania: Kwadrat (np. Accent BB-40, BB-50, Shimano BB-UN26, BB-UN55)

Osłona łańcucha: TAK

Współdziałanie z Dual SIS: TAK

Średnica gwintu do mocowania pedałów: 9/16"

Średnia waga produktu: 1060 g

 

Zastosowane technologie:


System zmiany biegów SIS Rear Index

Elementy systemu, takie jak mechanizm indeksujący wbudowany w manetkę, beztarciowa tylna linka indeksująca SIS i płynnie działająca tylna przerzutka, tworzą SYSTEM SHIMANO INDEX.


Korzyści i funkcje

・ Szybka, dokładna, indeksowana zmiana biegów

Czym jest SIS?

SIS = SYSTEM SHIMANO INDEX został wprowadzony przez SHIMANO w 1984 roku. Każda grupa komponentów SHIMANO zawierała SIS.
SIS ma mechanizm wewnątrz dźwigni zmiany biegów. Dzięki temu mechanizmowi słyszysz „kliknięcie” za każdym razem, gdy zmieniasz bieg. Dźwignia zmiany biegów i tylna przerzutka wykonują zsynchronizowany ruch.








SIS, co oferuje?

Dokładna zmiana biegów

Dzięki zastosowaniu dźwigni zmiany biegów SHIMANO, tylnej przerzutki, wielobiegowego wolnobiegu, łańcucha, pancerza i prowadnicy linki możesz uzyskać precyzyjną, szybką i płynną zmianę przełożeń.

Uwolnij rowerzystów od błędów w zmianie biegów 

Po prostu „klikając dźwignię zmiany biegów” na następny bieg, możesz patrzeć na drogę. W ten sposób SIS przyczynia się do przyjemnej jazdy na rowerze.

Zoptymalizuj wydajność roweru i wydajność jazdy na rowerze

SIS ułatwia jazdę na rowerze i podnosi wydajność zmiany przełożeń na wyższy poziom.

DUAL SIS

System indeksowanej zmiany przełożeń z tyłu SIS został dostosowany dla przerzutki przedniej. Dzięki temu systemowi indeksowania zmiana przełożeń przednich stała się łatwiejsza i wygodniejsza.

Korzyści i funkcje

・ Indeksowana zmiana przełożeń przedniej i tylnej przerzutki pozwala na łatwą zmianę przełożeń i komfortową jazdę.

PRZEDNI SIS + TYLNY SIS = PODWÓJNY SIS





System HYPERDRIVE

Zintegrowana konstrukcja tarcz SG-X,
przednia przerzutka Wide Link oraz łańcuch HG
Elementy współpracują ze sobą, by poprawić kontrolę nad łańcuchem w celu zapewnienia precyzji i niezawodności zmiany przełożeń z przodu, które są szczególnie przydatne w przypadku ekstremalnej jazdy terenowej.

*1: Główne piny (środkowa na największą)
*2: Boczne piny (środkowa na największą)
*3: Zęby prowadzące (mała na środkową)

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
;
© SolEx B2B