Hamulec Hydr.przód BL-MT401 kpl.1000mm Czarny

Ceny
Rabat
0%
Symbol
AMT4102KHFPRA100
Kod kreskowy
2000001144091
Opis



Zestaw hamulca tarczowego przód Shimano Deore (BR-MT401) 2-tłoczki, okładziny żywiczne, 1000mm 

 

Kompletny zestaw hamulca na przód Shimano MT401/410. Wyposażony w zacisk z 2 tłoczkami, który zapewnia dużą siłę hamowania w najcięższych warunkach. Przeznaczony dla kolarzy MTB XC, z powodzeniem znajdzie zastosowanie również w rowerach Trail.

Ten hamulec tarczowy Shimano składa się z zacisku 2-tłoczkowego BR-MT410 i dźwigni hamulca BL-MT401 z dźwignią 2-palcową. Posiada regulowaną za pomocą narzędzia szerokość uchwytu, która jest wygodna nawet dla małych dłoni i cieszy się smukłą konstrukcją. Zrównoważona wydajność hamowania, bardzo dobra reakcja i łatwa konserwacja dzięki technologii odpowietrzania lejkiem i One-Way Bleeding przynoszą korzyści początkującym. Jako zestaw J-Kit ten hamulec jest dostarczany w sposób umożliwiający łatwy montaż, nawet jeśli możliwe jest wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego.

W zestawie znajdują się organiczne klocki hamulcowe.


Dźwignia BL-MT401

  • elegancka smukła konstrukcja charakterystyczna dla elementów do wyścigowych rowerów MTB
  • 2-palcowa dźwignia hamulca z anodowanego stopu
  • siła hamowania dostosowana dla poczujących użytkowników rowerów MTB
  • zasięg dźwigni dostosowany do osób z małymi dłońmi
  • minimalny zasięg — 75 mm
  • łatwy i szybki montaż
  • odpowietrzanie lejkowe z lejkiem M5
  • dźwignia anodowana, korpus malowany
  • śruba zaciskowa stalowa

       

    Zacisk BR-MT410

    • gwarantuje równomierne działanie układu hamulcowego oraz niezawodną siłę hamowania we wszystkich warunkach
    • kompatybilne okładziny: żywica, metal
    • kombinacja z BL-MT401
    • klocki hamulcowe: żywiczne
    • długość przewodu: 1000mm
    • przewód hamulcowy: SM-BH59-JK-SS
    • olej: Shimano mineralny
    • złącze przewodu: proste
    • kompatybilny tylko z klockam z okładziną żywiczną
    • zalecana tarcza hamulcowa: SM-RT30, SM-RT54, SM-RT56
    • kompatybilny rozmiar tarczy hamulcowej: 160mm/180mm
    • typ mocowania: typu Post
    • szybki powót tłoka


     Cechy produktu:
      

    Producent: Shimano

    Model: BR-MT410, BL-MT401

    Sterowanie: hydrauliczne - olej mineralny

    Mocowanie: Post Mount (Manitou) / IS tylko dzięki adapterowi

    Zastosowanie: przód

    Okładziny: żywiczne B03S

    Tłoczki: 2

    Kolor: czarny

    Waga: ~ 298 g

    Zgodność:

    Pozycja montażu:

    • zacisk hamulca przedniego: dźwignia hamulca lewa
    • zacisk hamulca tylnego: dźwignia hamulca prawa
    Klocki: organiczne o szerokim kształcie podkładki; standardowe (bez Ice-Tech)
    Tarcza hamulcowa: 160 mm, 180 mm, 203 mm (zalecane: SM-RT30, SM-RT54, SM-RT56)

     

    Zastosowane technologie:

     

    Rearch Adjust:


    Reach Adjust

    Dźwignia hamulca jest wyposażona w mechanizm regulacji zasięgu. Odległość od chwytu kierownicy do dźwigni można regulować, aby dostosować ją do rozmiaru dłoni, typu jazdy oraz indywidualnych preferencji rowerzysty.














    ONE WAY BLEEDING




    ONE WAY BLEEDING

    Technologia „ONE WAY BLEEDING” została opracowana z myślą o łatwym i szybkim usuwaniu powietrza z układu hydraulicznego. Prowadzenie przewodów olejowych w układzie zostało uproszczone w celu zapobieżenia uwięzieniu pęcherzyków powietrza w układzie.
    Jednokierunkowe prowadzenie oleju w połączeniu z lejkiem i olejem mineralnym tworzy łatwy i czysty układ odpowietrzania.





    I-SPEC EV

    I-SPEC EV tworzy uporządkowany i praktyczny kokpit poprawiający koncentrację oraz dający większą elastyczność szerszej grupie rowerzystów.

    Korzyści i funkcje

    ・ Większy zakres regulacji daje rowerzystom o różnych stylach jazdy, preferencjach i budowie ciała możliwość dobrania optymalnego położenia.

    ・ Ergonomiczna konstrukcja, lepszy dostęp do dźwigni i lekkość działania poprawiają komfort oraz koncentrację rowerzysty.

    Większy zakres regulacji dźwigni I-SPEC EV pozwala na optymalne dostosowanie położenia do rozmaitych stylów jazdy, preferencji i budowy ciała (dopasowania do dłoni i ramion).

    Dźwignia hamulca I-SPEC EV została usztywniona przez przesunięcie obejmy do wewnątrz – w ten sposób powstał dodatkowy punkt styku między kierownicą a dźwignią. To dodatkowe usztywnienie znacząco poprawia kontrolę nad rowerem i precyzję hamowania bez zajmowania przestrzeni między obejmą a punktem mocowania na inne akcesoria montowane na kierownicy.

    *1: WIĘKSZY ZAKRES REGULACJI

    *2: Zakres regulacji suwaka

    *3: Zakres regulacji kąta obrotu

    *4: Obsługiwane tutaj





    Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
    ;
    © SolEx B2B