Dźwignia Przerz/Ham Sora 9rz ST-R3000 prawa

Kategorie: Przerzutki \ Dźwignie
Ceny
Rabat
0%
Symbol
ASTR3000RIA
Kod kreskowy
2000001140833
Opis


Klamkomanetka Sora ST-R3000 9-rzędowa prawa

Shimano Sora R3000 to nowa odsłona jednej z szosowych grup osprzętu japońskiego producenta, która kierowana jest do osób rozpoczynających przygodę z kolarstwem.

Shimano Sora ST-R3000-R to prawa klamkomanetka szosowa (hamulec + zmiana biegów) do napędów 2×9.

Wyposażona w najnowsze technologie, dźwignia zmiany biegów i hamulca Sora ST-R3000 zapewnia precyzyjną i niezawodną zmianę przełożeń oraz hamowanie. Dzięki nowemu mechanizmowi hamulcowemu Super SLR skuteczne hamowanie jest gwarantowane w każdych warunkach. Hamulec boczny zapewnia bezpośrednie i mocne przenoszenie siły hamowania.

Shimano Sora serii 3000 czerpie wiele cech z droższych grup - Dura-Ace'a, Ultegry i 105.

Dźwignia zmiany biegów/hamulca Shimano Sora ST-R3000 wyposażona jest w funkcję STI Dual Control, znaną z najlepszych grup osprzętu Shimano, czyli umożliwia zmianę przełożeń i hamowanie w napędach 2- lub 9-biegowych. Jest przeznaczona dla rowerzystów szosowych nastawionych na rekreację, ale sprawdzi się również na przykład podczas treningów zimowych lub dojazdów do pracy.


Ulepszona technologia Super SLR zapewnia optymalną konwersję skoku dźwigni na siłę hamowania. W zestawie znajduje się linka zmiany biegów z powłoką Optislick redukującą tarcie.

Zalety:

  • wysokiej jakości dźwignia zmiany biegów/hamulca renomowanej marki Shimano
  • najnowsza technologia zapewniająca precyzyjną i niezawodną zmianę biegów i hamowanie
  • nowy mechanizm hamulcowy Super SLR zapewniający skuteczne hamowanie
  • hamulec boczny zapewniający bezpośrednie i mocne przenoszenie siły hamowania
  • mechaniczna i wyposażona w system Dual Control (DCL)
  • elegancki czarny design, który pasuje do każdego stylu roweru
  • wysokiej jakości wykonanie i wytrzymałe materiały zapewniające długą żywotność
  • dźwignia zmiany biegów/hamulca z podwójnym sterowaniem i wewnętrznym prowadzeniem kabli
  • kompatybilna ze standardowymi 9-biegowymi tylnymi przerzutkami
  • wewnętrzny kabel Optislick z minimalną powłoką galwaniczną zapewniającą bardziej wydajne prowadzenie kabla i odporność na korozję


Cechy produktu:

 

Grupa produktowa: Sora

Model: SL-M3000

Strona: prawa

Ilość biegów: 9

Typ:  Dual Control (STI)

Typ mocowania: na obejmę, kierownica 23,8/24,2 mm

Regulacja zasięgu:  śruba

Kompatybilny pancerz: OT-SP41

Technologia: SLR-EV


Zgodność:

Średnica zacisku:

  • 23,8 - 24,2 mm

Przerzutka przednia:

  • FD-R3000

Korba:

  • FC-R3000, FC-3550, FC-R350, FC-R450, FC-R345

Przerzutka tylna:

  • RD-R3000, RD-3500

Kaseta:

  • CS-HG400-9, CS-HG300-9, CS-HG50-9, CS-HG30-9, CS-HG20-9

Łańcuch:

  • CN-7701, CN-HG93, CN-HG73, CN-HG53

Zacisk hamulcowy:

  • BR-R9200, BR-R9210, BR-R9100, BR-R9110, BR-9000, BR-9010, BR-7900, BR-R8100, BR-R8110, BR-RS811-R, BR-R8000, BR-R8010, BR-6800, BR-6810, BR-6700, BR-R7000, BR-R7010, BR-5800, BR-5810, BR-5710, BR-5700, BR-4700, BR-4600, BR-R3000, BR-3500, BR-R561, BR-R2000, BR-CX70, BR-CX50, BR-CX77, BR-R517, BR-R317, BR-RS305, BR-R650*, BR-R451*, BR-R450*, BR-R550*

 * ze zmniejszoną siłą hamowania

Zastosowane technologie:


OPTISLICK

OPTISLICK

Linki OPTISLICK są pokryte galwanicznie cienką, jednolitą warstwą, która poprawia efektywność prowadzenia linki i zapewnia doskonałą odporność na korozję.

*1: powłoka

*2: Linka

*3: Linka ze stali nierdzewnej

*4: Linka

*5: Linka pokryta polimerem

*6: Powłoka polimerowa

*1: Porównanie wydajności (stal nierdzewna = 100)

*2: Linka ze stali nierdzewnej

*3: Linka pokryta polimerem

Oferta linek przerzutki

Wysokiej klasy*1

arrow

Dla początkujących*8

  SZOSA*2 GRAVEL*3 MTB*4 LIFESTYLE ACTIVE*5
Linka z powłoką polimerową*6 dura_ace

R9100

ultegra

R8000

grx

RX810

xtr

M9100

 
OPTISLICK shimano_105

R7100

tiagra_4700

4700

sora_r3000

R3000

claris_r2000

R2000

grx

RX600

grx

RX400

deore_xt

M8100

slx

M7100

DEORE_M6100

M6100

DEORE_M5100

M5100

DEORE_M4100

M4100

cues

U8000

cues

U6000

cues

U4000

ALIVIO_M3100

M3100

altus_m2000

M2000

SIL-TEC*7        

*1: Wysoka jakość

*2: SZOSA

*3: GRAVEL

*4: MTB

*5: LIFESTYLE ACTIVE

*6: Linka pokryta polimerem

*7: SIL-TEC

*8: Dla początkujących





DUAL CONTROL LEVER

Skrót DCL oznacza DUAL CONTROL LEVER. Ma funkcje hamulca oraz zmiany przełożeń i umożliwia łatwiejsze działanie układu.
Innowacje w zakresie ergonomii są prawdopodobnie bardziej istotne dla wysokiego standardu działania niż dodatkowe przełożenie. Wewnętrzne komponenty dźwigni są wytrzymałe i działają tak płynnie i lekko, że możliwa jest zmiana przedniego i tylnego przełożenia jednym palcem.Zmiana przełożenia stanowi ostateczny rezultat działania układu SHIMANO TOTAL INTEGRATION i po prostu należy ją wypróbować, aby zrozumieć jej działanie.


Dźwignia przerzutki zintegrowana z dźwignią hamulca. Zalecana do rowerów szosowych.

Dźwignia przerzutki jest zintegrowana z dźwignią hamulca. Są dwie dźwignie — duża i mała. Do zmiany przełożeń w górę służy mała dźwignia wewnętrzna. Do zmiany przełożeń w dół służy duża dźwignia zewnętrzna.


Zmiana przełożeń

*1: Zmiana przełożeń z wysokich na niskie

*2: Zmiana przełożeń z niskich na wysokie


Regulacja zasięgu

Dźwignia hamulca jest wyposażona w mechanizm regulacji zasięgu. Odległość od chwytu kierownicy do dźwigni można regulować, aby dostosować ją do rozmiaru dłoni, typu jazdy oraz indywidualnych preferencji rowerzysty.


Charakterystyka i korzyści

・ Regulacja zasięgu dźwigni

・ Łatwa zmiana przełożeń oraz hamowanie w najbardziej dogodnym położeniu dźwigni.


Road Bike

*1: Śruba regulacji zasięgu

*2: Przekręć śrubę regulacji zasięgu, by wyregulować odległość dźwigni od kierownicy.



Regulacja zasięgu dźwigni Dual Control Lever/dźwigni hamulca

Zarówno dźwignie hamulca, jak i dźwignie Dual Control Lever są wyposażone w mechanizm regulacji zasięgu. Odległość od chwytu kierownicy do dźwigni można regulować, by dostosować ją do rozmiaru dłoni, stylu jazdy oraz indywidualnych preferencji rowerzysty.


NEW SUPER SLR

SLR oznacza SHIMANO Linear Response (bezpośrednia reakcja SHIMANO). W nowej konstrukcji SUPER SLR użyto mechanizmów redukujących tarcie w szczękach, dźwigni i lince, poprawiając reakcję i modulację.
W dźwigni zastosowano również mechanizm SERVOWAVE zapewniający szybki kontakt klocka z obręczą oraz dłuższy skok dźwigni od momentu rozpoczęcia hamowania w celu większej kontroli.
SLR jest istotnym czynnikiem w hamulcach SHIMANO z zaciskiem Dual-Pivot, zapewniającym większą siłę hamowania niż w przypadku tradycyjnych hamulców szczękowych.



Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B